15. syyskuuta 2007

Vakioasiakas ja miehen puolikas

Kuinka usein teille käy niin, että sillä aikaa kun jonotatte tekemään tilausta läheisessä ruokapaikassa, keittiön puolelta moikataan leveän hymyn kera, kysytään viimeiset kuulumiset ja laitetaan valmis tilaukseni tiskille odottamaan samalla kun varmistetaan, että tulen tilaamaan varmasti sen mitä siellä keittiön puolella juuri äsken tehtiin?

Eli tilaus on odottamassa ennen kuin olet edes tehnyt tilausta...

No, mulle tämä käy aika usein, mikä ehkä kertoo sen, että olen aika ennalta arvattava vieras tuolla Bumble Bee's Baja Grillillä. Parit ensimmäiset kerrat kokeilin erilaisia burritoja, mutta sitten löysin omani ja olen sitä tilaillut siitä lähtien. Keittiössä hääräävät pääasiassa espanjaa puhuvat kaverit tuntevat mut jo näöltä, joten jos vain huomaavat mun tulleen paikalle, osaavat jo valmistaa sen Red Smothered Burriton (punaisella chilillä päällystetty kanaburrito, ei löydy listalta) valmiiksi.

Osaakohan sitä Suomessa elääkään ilman tuota perjantain vakioateriaa? Kaipa osaa, kun olen osannut elää täällä ilman sitä Suomessa syömääni lauantain vakioateriaa. Ehkä tätä hyvää palvelua kuitenkin jää kaipaamaan.



Olen sen jotenkin aina tiennyt, että mun miehisyys on vähän huonoissa kantimissa ja nyt se varmistuikin. Popular Mechanics-lehti julkaisi tämän listan ja enhän mä noista osaa edes puolia tehdä tai siis muutamista en ole varma, kun ei ole tarvetta tullut eteen. Ehkä mä olen sittenkin jopa (vai vain?) puolikas mies.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Minä luotan ainakin sinun miehisiin kykyihin. Odottelen jo että tulet Suomeen koska mulla olisi joitakin asioita joihin tarvitsisin apuasi. Palataan siihen sitten myöhemmin.Terkuin Maikku